powered by RED BUTTON
Jejich cílem je ukazovat zajímavost lidí i světa kolem nás a propichovat bubliny, ve kterých každý z nás žije. Chceme, aby snídaně představovaly inspirativní osobnosti se silnými hodnotami i příběhem a umožnily nahlédnout do oborů, se kterými se často nesetkáme.
Ondřej srovná situaci kolem kyberbezpečnosti v době před 25 lety, kdy v Avastu začínal, s dnešní dobou. Pohovoří o svých lekcích, které získal na pozici CEO. Zaměří se také na svůj vztah k penězům a vznik Nadace rodiny Vlčkových. Ta velmi výrazně vstoupila do společnosti nejen v oblasti paliativní péče, ale ukázala i vliv, který může mít business na společnost kolem nás.
Dezinformace, polarizace společnosti, sociální sítě, digitální kulty, bany, lži o covidu, o vakcínách, o Pirátech, o Vrběticích, řetězové e-maily, hádky se strejdou na rodinné slavnosti, umělá inteligence, trolí farmy, botnety, algoritmy, dopamin a mnoho dalšího... To všechno souvisí s moderní online propagandou, která běží na digitálních platformách a jejich algoritmech. Jak funguje? A jak se proti ní mohou jednotlivci, rodiny, firmy a celé státy bránit?
Genetika zasahuje a bude zasahovat do všech možných oblastí lidského života. V posledních letech nám však umožňuje zasahovat do samotné podstaty člověka. Stojíme tedy před otázkou, zda smíme dělat všechno, co umíme.
Jadernou energetiku doprovází mnoho mýtů a legend. Jaká jsou ale fakta a dá se jaderná energie spoutat? Jaké jsou možnosti a rizika energetiky pro naší budoucnost a jaké jsou vůbec možnosti pokrytí stále se zvyšující poptávky? Na tyto a mnoho dalších otázek odpoví, bez zbytečných frází a nánosů, Dana Drábová.
Kultúru má každá spoločnosť. Nemusí sa o nej hovoriť a predsa je. Je jedinečná a nekopírovateľná. Preto je najsilnejším diferenciačným faktorom. Má silu poháňať, ale aj brzdiť. Niekedy oboje súčasne. Vďaka nej, alebo kvôli nej sú spoločnosti také aké sú. Umeniu vycítiť ako ju správne ovplyvňovať sa učíme celý život. Som ale presvedčený, že práve toto je jediná cesta udržateľného, dlhodobého úspechu a je oveľa silnejšia ako cesta dôrazu na chladnú efektivitu podľa univerzálnych šablón a pravidiel. Firma je totiž svojou podstatou oveľa bližšia živej bytosti než stroju.
V současné době docela dobře víme, jak řešit velké společenské problémy jako je klimatická změna nebo epidemie koronaviru. Proč se ale jako společnost nechováme podle toho, co víme? V Brain&Breakfast se podíváme na komunikační aspekty takových situací a problémů, kdy se skupina lidí nechová podle toho, co ví. Podrobněji se zaměříme na to, jakými způsoby může komunikace ve skupinách blokovat řešení problémů a co můžeme dělat, aby se věci rozhýbaly. Proč se nechováme podle toho, co víme.
Jejich cílem je ukazovat zajímavost lidí i světa kolem nás a propichovat bubliny, ve kterých každý z nás žije. Chceme, aby snídaně představovaly inspirativní osobnosti se silnými hodnotami i příběhem a umožnily nahlédnout do oborů, se kterými se často nesetkáme.
Brain&Breakfast jsou protiváhou zkratkovitosti zpráv, které se k nám dostávají přes sociální sítě, nebo televizi. Ukazují, že svět je ve skutečnosti mnohem barevnější, zajímavější a optimističtější, než by se mohlo zdát. Inspirují k tomu, že každý z nás muže něco významného dokázat.
Pro firmyChceme přispět k vývoji společnosti, proto vysíláme na místa, kde se potkávají lidé různého vzdělání, věku, aby společně mohli diskutovat nad tématy, se kterými se běžně nesetkávají, a tím si tvořili názory.
Pro knihovnyJsme přesvědčeni o tom, že právě takovýto formát dokáže žákům a studentům ukázat, jaký svět kolem nás doopravdy je. Hodnotu obsahu a kvalitu hostů nam potvrzují firmy, k nimž snídaně vysíláme jako placenou službu. Pro školy však nabízíme živé vysílání zdarma.
Pro školyVyberte si termín a rezervujte si nezávaznou 30minutovou online konzultaci k Brain&Breakfast Classic se zakladatelem sítě Red Button Janem Maškem.
rezervovat nezávaznou schůzku