Brain
&Breakfast
classic
pro školy

powered by RED BUTTON

Přidejte se k desítkám škol a zapojte i tu vaši

Jsme přesvědčeni o tom, že právě takovýto formát dokáže žákům a studentům ukázat, jaký svět kolem nás doopravdy je. Hodnotu obsahu a kvalitu hostů nam potvrzují firmy, k nimž snídaně vysíláme jako placenou službu.

Pro školy však nabízíme živé vysílání zdarma.

Jak snídaně fungují?

Jak snídaně Classic fungují?

Snídáme každý měsíc

Brain&Breakfast se natáčí jednou za měsíc v Magenta Experience Center v OC Arkády (Praha 4 - Pankrác). Odsud přednášky živě vysíláme do víc jak stovky míst pro celé ČR.

90 minut plných inspirace

Přibližně prvních 60 minut host prezentuje svůj příběh a téma. Dalších 30 minut pak využijeme pro diskusi, do které se mohou dotazy přes internet zapojit také všichni diváci živého přenosu.

Praktické metodiky pro žáky

Ve vyvučování můžete využít i některou z metodik a praktických materiálů, které jsme pro vás připravili ve spolupráci s Občankáři.cz.

Potřebujete vědět víc?

Více o snídaních si můžete přečíst v článku, který vyšel v dubnovém čísle časopisu Řízení Školy.

přidat se

Nejbližší snídaně

Velká hra

24.10.2024
s Tomášem Etzlerem
Ještě před dvaceti lety se hovořilo o Číně jako o vznikající supervelmoci, a že 21. století bude stoletím čínským. Dnes se o Říši středu hovoří v těchto souvislostech méně a méně. Čína sice nadále dominuje titulní stránky světových médií, ale stále častěji jsou to zprávy znepokojivé, ať už o čínské rostoucí rozpínavosti nebo o zpomalujícím hospodářství. Jaká tedy je současná Čína?

Jak se změnila od nástupu prezidenta Si Ťin-pchinga k moci? A kam kráčí? Nejbližší budoucnost Číny a její další chování pravděpodobně ovlivní i výsledek amerických voleb, které proběhnou 5. listopadu. Tyto důležité volby budou mít velký vliv v celém světě. Jak a proč? Jak se budou vyvíjet vztahy dvou nejsilnějších hospodářství na světě, a jak ovlivní zbytek světa? To všechno jsou témata, která budeme probírat s Tomášem Etzlerem.
PDF pozvánka

Možnost nahlédnout do inspirativních oborů

Snídaně si kladou za cíl otevírat široké spektrum témat, zpravidla se ale drží čtyř hlavních tématických okruhů:

Vzdělávání a osobní rozvoj

Ukazuje různé pohledy na vzdělávání i nové přístupy a trendy. Nezapomíná na to, jak je důležitý celoživotní rozvoj.

Věda a technologie

Tematický okruh zahrnuje široké spektrum oblastí od kardiochirurgie přes architekturu až třeba po umělou inteligenci.

Podnikání a business

Významní čeští a slovenští podnikatelé ukazují na příkladu svých osobních příběhů, co se během své cesty naučili.

Společnost a laskavost

I lidé, kteří mají mnohem těžší výchozí situaci než většina z nás, mnohdy dokázali velké věci. Pojďme se od nich inspirovat.

Archiv snídaní

Karolína Presová
21
Sep
přehrát videoposlechnout audio
Karolína Presová

Snažíme se držet krok s AI a připravujeme se na budoucnost jedniček a nul. Do rozvoje AI a svých nových digi skillů investujeme tolik energie, že občas zapomínáme updatovat a připravovat náš duševní prostor a mentální zdraví. Společně se zastavíme a podíváme se na dnešní svět z jiné strany. Nebudeme se bavit o digitálních technologiích, ale o tom jak udržet svou duši vyživenou i v digitální době a o základních kořenech „člověčenství“ v době AI.

Ondřej Koudela
22
Aug
přehrát videoposlechnout audio
Ondřej Koudela

Co myslíte, je lepší si krizovou situaci nacvičit v klidu a bezpečném prostředí nebo ji rovnou zažít bez přípravy? Taky jste už stokrát viděli e-learningovou instruktáž? Nebo už u vás v organizaci byl někdo, kdo Vám o první pomoci povídal? A měl/a s sebou dokonce i gumovou Andulu? Je to pro Vás i tak otrava, kterou každý rok absolvujete jen pro podpis a splnění BOZP, ale na skutečnou krizi Vás nepřipraví? Jde to dělat i jinak. Co si třeba prostřednictvím principů zážitkové pedagogiky odnést maximum informací? Co kdybychom lidi v našich organizacích připravili poskytnout první pomoc tak, aby to v krizové situaci skutečně zvládli?

Eliška Remešová
20
Jul
přehrát videoposlechnout audio
Eliška Remešová

Jak zareagujete, když člověk vedle vás prožívá něco náročného? A jak se cítíte před nepříjemným rozhovorem, který potřebujete otevřít? Emoce nás provázejí v každém aspektu lidské interakce, a přesto je bagatelizujeme, dezinterpretujeme, či dokonce potlačujeme. Narozdíl od psychoterapeutů jsme se příliš neučili, jak s emocemi u sebe, či u druhých pracovat. Co si z jejich odborné praxe můžeme vzít do svých vztahů, aniž bychom sáhodlouze studovali? Jak díky emoční první pomoci můžeme své blízké v těžké chvíli skutečně podpořit? A jak otevírat náročné rozhovory, aniž abychom druhé zranili víc než je nutné?

Abhejali Bernardová
22
Jun
přehrát videoposlechnout audio
Abhejali Bernardová

Abhejali Bernardová je 10. člověk na světě a 1. Češka, které se podařilo přeplavat sedm obtížných dálkových přeplaveb zná- mých jako Sedmička oceánů, to vše na první pokus. Předloni si vystřihla 1 111 km dlouhý triatlon z Anglie do Prahy. Od osmnácti se věnuje meditaci, povoláním je překladatelka v nakladatelství. Své zážitky a lekce z plavání a poznávání ráda sdílí s ostatními – a nedáv- no o nich napsala knihu „Dokud voda neskončí“.

Michal Miovský
18
May
přehrát videoposlechnout audio
Michal Miovský

Na květnové snídani se nedozvíte, jaké druhy závislostí existují, jak vznikají ani jaké dopady mají na lidské zdraví, protože toho je plný internet i knihkupectví. Dozvíte se, proč je téma regulace návykových látek tak složité, proč bez pochopení a znalosti historie není možné toto téma úspěšně řešit a vyřešit už dnes. Dozvíte se o komplikovanosti vztahů různých stran, jejich úhlu pohledu na regulaci i to, proč je tak náročná prevence. Současně budete mít možnost zamyslet se nad tím, jak moc se Vás toto téma (ne)týká a zda si můžete či chcete dovolit jej (ne)řešit.

Petr Skondrojanis
20
Apr
přehrát videoposlechnout audio
Petr Skondrojanis

Petr Skondrojanis se podívá na jedinečnost ze tří pohledů. Tím prvním je jeho osobní příběh hledání a postupného objevování jedinečnosti. Druhou rovinou je jeho vlastní podnikání, ve kterém hledá jedinečnost u jiných firem, které můžeme považovat za úspěšné. Poznává je a učí se, jak přistupují k jedinečnosti ony samy. Třetí rovinou je design firemní kultury postavený na každodenní tvorbě jedinečnosti.

Co říkají
o snídaních učitelé?

Jana Košťálová Bagová, MOA Jičín
‚‚Rozšiřujete ostatním obzory, můžeme zprostředkovaně poznat nové lidi nebo známé i méně známé tváře a osobnosti, jejich životní příběhy, zajímavé postoje, názory, zkušenosti... Vše nové nás posune, ze všeho si mohu vzít něco pro sebe, do svého osobního i profesního života, záleží na každém, jak je vnímavý a jak dalece je ochoten pracovat na sobě i svém okolí…"
Petra Taušl Procházková, Západočeská univerzita v Plzni
‚‚B&B vidíme jako ideální příležitost rozšířit si obzory, naučit se něco nového, virtuálně potkat zajímavé a inspirativní osobnosti z různých oblastí zájmu a dokonce s nimi mít možnost i diskutovat. Je to výborná šance, jak posnídat v příjemném prostředí a nastartovat tak svůj den i jiných druhem potravy než je klasická snídaně :-)"
Renáta Fogeltonová, Obchodní akademia OATA Žilina
‚‚B&B radi sledujeme v škole, záleží na téme, niekedy študenti vravia, že téma je náročná. Za seba môžem povedať, čakám na každého hosťa, o čom bude rozprávať a aké obzory sa mi otvoria a priblížia."
Petra Rydvalová, SBC TUL
‚‚Koncept B&B je zcela v souladu s naší filozofií propojování mezioborových znalostí a dovedností (včetně poukazování na zbytečné „protibrblačství“) v rámci celé naší univerzity. V podstatě je to pro nás příklad dobré praxe, určitá opora v našem snažení o mezioborovou a mezifakultní spolupráci."
Eva Přikrylová, Střední škola polygrafická (Olomouc)
‚‚Váš pořad zařazuji pro žáky naší školy jako aktivitu pro podporu podnikavosti a kreativity. Podobné besedy s podnikateli pořádá také BEA centrum v Olomouci, protože jsou nám blíže, účastníme se většinou jejich besed s podnikateli jak přímo, tak on-line přenosem."
Irena Rudolfová , Gymnázium Přípotoční (Praha)
‚‚Stále více docházím k poznání, že pro studenta experti a osobnosti z reálného světa více táhnou a mohou inspirovat. Ukázat jim cestu (to je to, co bychom při vzdělávání měli dělat - odhadnout schopnosti mladého člověka, nasměrovat ho a podpořit ho v jeho zvolené cestě). Některá setkání (resp. záznamy) používám v hodinách seminářů ve 4. ročníku jako evokace nějakého problému či názorů a poté o věci se studenty diskutujeme."


Partneři vysílání do škol

Děkujeme našim partnerům, bez kterých by vysílaní do škol nebylo možné:

Připraveni začít? Napište nám.

Chcete se pustit do inspirativních přednášek Brain&Breakfast Classic nebo se chcete na něco zeptat? Nechte nám na sebe kontakt. Brzy se ozveme.

Zpracování osobních údajů se řídí podmínkami.

Děkujeme! Již brzy si budete moct užívat Brain&Breakfast Business.
Ajaj. Něco se nepodařilo. Zkuste prosím údaje zadat znovu.

Potřebujete více informací?

Katarína Gaillard
+420 603 232 681
katarina@redbuttonedu.cz